sâmbătă, 10 octombrie 2009

Avem şi noi prieteni

Eu nu ştiu ce credeaţi voi, dar eu şi cu Nae avem mulţi prieteni. Suntem o comunitate restrânsă şi foarte unită. Avem reguli stricte, adică fiecare face cum, când şi ce îl taie capul. Nu avem un conducător, pentru că nu reuşim niciodată să fim de acord în privinţa unuia, nu fiindcă nu am fi competenţi, desigur.
M-am întâlnit cu Nae azi, la prânz, şi am convenit să spunem şi despre prietenii noştri câte ceva, că aşa e frumos. Vom spune câte ceva despre fiecare, păreri obiective, bineînţeles, şi vom face prezentările într-un mod cât mai elevat, specific nouă. După lungi deliberări cu Nae, finalizate după ce am dat cu banul, primul pe listă este cel mai înţelept dintre noi (a se citi bătrân), adică Ursache.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dig deep:

Powered By Blogger