sâmbătă, 10 octombrie 2009

Credeai că nu văd, ah?!

Iar îţi faci de cap, Ţuţule? Doamne, nu ştiu ce să mă mai fac cu puşlamaua asta mică. Cum întorc privirea, cum dispare de lângă mine... Acum ce a mai făcut? Ce ai făcut aici, mă?
Of, of, of...
Bună ziua, oameni buni. Eu sunt Nae. Motanul Nae. Sunt vechi în zonă, ştiu strada asta ca-n palmă (sau lăbuţă, fiecare după posibilităţi). Nu vreau să mă laud că sunt regele străzii. Toţi mă cunosc şi mă respectă, îi privesc pe toţi de sus, de prin copaci, de pe garduri, de pe balcon, toţi mă invidiază. Eu am avut mare noroc. Am ajuns aici acum un an şi ceva. Stăpânul m-a găsit într-o zi ploioasă, sub o streaşină, era un frig afară, ceva de speriat... Brr... Am avut mare noroc, trebuie să recunosc şi nu mi-e ruşine să spun că am fost un vagabond, dar acum e bine.
...sau era bine până să-mi iau necaz pe cap. A apărut Ţuţu. Ăsta crede că dacă a venit el lucrurile or să se schimbe p`aici, dar se înşală. Amarnic. Nae conduce activităţile aici, o să vadă el. Atât am avut de zis. Sunt motan şi mă respect.
Ne mai auzim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dig deep:

Powered By Blogger